En laddad dag med sömnbrist

Inatt sov jag ungefär 2 timmar! Var färdig med min redovisning vid 01.30 och sen precis när jag gått och lagt mig så börjar William skrika. Han skriker inte en stund bara utan i två hela timmar. Men var ändå ganska pigg men dock yr när jag vaknade och dagen började med idrott. Hade vi inte haft det hade jag somnat på första teoretiska lektion. Under dagen var jag pigg från och till. Pigg hos frisören men ganska trött på bussen hem, pigg när motvinden satte käppar i cykelhjulen på vägen hem och överladdad när jag städade mitt rum för att Lykke och Lie skulle komma. Nu har de äntligen fått se lille William och de kom med en jättefin tröja i present. Så söta dem är! På måndag bjuder vi dem på tårta som mamma och jag ska göra.

Nu precis har jag tränat box med Lykke och det var mig ett riktigt jobbigt pass! Men skönt nu efteråt när armarna fortfarande skakar. Så ska ta en dusch nu, sen sätta mig ner och plugga lite. Får lite sovmorgon imorgon, vilket är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0