Helg hos pappa

En helg utan datorn kan vara skönt men jag har ändå haft lite abstinens. Var hos pappa i helgen, alltid lika trevligt. Igår tog vi en promenad vid havet (har tränat 3 gånger denna veckan med passet idag, min och Lykkes överenskommelse) och sedan hyrde vi tre filmer. Alla var ganska dåliga, det blev;
 
"Another cinderella story" som var helt okej, känns som att Askungenversionerna är väldigt uttjatade plus att jag inte gillar Selena Gomez (Skyller på att Hanna valde filmen).

"The Mist"; fick recensioner som: "Den bästa skräckfilmen de senaste åren!". Stämde inte alls! Handlade om en dimma som fyllde hela staden och gick man in i dimman blev man dödad. Dödad av en slimeigt djur som såg ut som en bläckfisk. Big NO i skräckfilmsvärlden enligt mig!

"Transibirian", var den bästa av dessa tre! En thriller som hade en poäng jämfört med tex. skräckfilmen.

Vi tittade såklart på Melodifestivalen och denna gången var det inga bra låtar alls. Haha känns som att lördagen var ganska negativ men den var trevlig ändå :)

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah tycker inte om selena gomez heller, stör mig på att hon ser ut att vara typ 10 år! haha

2009-03-01 @ 15:38:28
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0