Läget under kontroll

Dagen började sådär med att jag kom till badhuset ombytt och duschad, då Linda säger att lektionen är inställd när jag precis kommit in i simhallen. Men det var ändå trevligt för vi hade all tid att basta, duscha och fixa oss innan vi skulle till religionen. På religionen såg vi film, "Edges of the Lord" som var riktigt bra, men också sorglig och hemsk. Rekommenderas att ses!

Hur fint väder är det inte ute?!! Vill bara sätta mig på terassen och känna den varma solen i ansiktet. Men först blir det att skriva i loggboken för mitt projektarbete och en kopp kaffe på det. Sen ska jag sätta mig på terassen (om det är varmt) och läsa ur "Gör det nu!" som är en bok för den som alltid skjuter upp saker. Passar mig perfekt! Lite fakta från den ska dessutom vara med i mitt projektarbete där en del är att ge tips till en uppskjutare.

Jag känner att jag har läget under kontroll, det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0