Lördag

Eftersom att jag inte hinner blogga imorgon så tänkte jag skriva lite om vad som händer imorgon.
Imorgon blir det alltså att skriva högskoleprovet och efter det ska jag hem till Jessika och göra mig i ordning för att sedan dra vidare till Emily som vi ska fira imorgon. Emily fyller nämligen 19 år idag! Grattis min ängel!
Hos Emily ska vi äta tårta samt förfesta innan vi drar vidare till baren Donna Gina för lite drinkar och shots, yummie! Sen blir det att gå vidare till nattklubben Bar á Bar där vi ska dansa hela natten!

Så kommer min lördag att se ut och jag tror att det kommer bli mycket trevligt, är jättepeppad! Tar såklart med mig min kamera så att ni kan se hur det gick för oss, bra hoppas jag!


Lie, jag och Emily (födelsedagsängeln)

Kommentarer
Postat av: Emily

aw, tack cutie! <3



PARTYPARTYPARTYPARTY!!! <3<3

2009-03-27 @ 21:25:06
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0