Orosmoln

Plugg såhär på kvällen. Så blir det när man inte hinner med det på dagen, hade kör och träning innan idag. Mitt projektarbete ska vara inlämnat nästa fredag så nu råder kaos och panik i min hjärna och mage. Har kommit igång med min uppsats men man känner sig så stressad av det så koncentrationen vill inte riktigt samarbeta.

Det blir att skriva på uppsatsen varje dag nu och jag vet att jag blir klar i tid, vilket känns skönt! Men vägen dit är ett riktigt lidande och jag tror det får bli en veckas semester efter inlämningen om jag ska bli människa igen. Skämtåsido,  men jag ser ärligt talat mer framemot högskoleprovet än nånsin eftersom mitt projektarbete är klart och inlämnat.
Ska bli så skönt den dagen jag slipper eländet och allt kommer kännas så mycket lättare. Mitt liv kommer bli mer givande och våren är förhoppningsvis här på riktigt då.

Tillbaka till mitt orosmoln, sen blir det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0