the weekend is here and i love it

Är hemma och det är såå skönt! Detta har verkligen varit en intensiv vecka och nu är det fredag! Imorse körde jag på körskolan och det kändes väldigt bra, t o m min körlärare tyckte att det gick riktigt bra.

Ikväll blir det 100 dagarsfest på Bar a bar och jag ser fram emot det mycket! Det blir förfest hos Jessika innan vi drar ut. Innan dess ska jag städa mitt rum (visningsdags igen), sen ska jag fixa mig i ordning. Borde sova en stund också, får se hur det blir med det! Ska bli skönt att vara hemma själv en stund sen när familjen åker till farmor och farfar. Då ska jag sjunga högt, haha!

Kommentarer
Postat av: L

Gör hårt babe ;) <3

2009-03-06 @ 22:41:36
URL: http://hatarcurry,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0