This spring

and i think to myself, what a wonderful world...

Nja kanske inte riktigt men nästan! Rullade upp gardinerna precis och såg till min besvikelse en massa snö. Det vill vi inte ha! Men det lär smälta bort snart. Idag var jag tvungen att gå upp i tid även om jag inte hade behövt eftersom jag inte har lektion förrän 13.30. Jag ska nämligen skriva på min uppsats till projketarbetet och jag hoppas på att jag följer min planering. Annars blir det jobbigt.

Idag skulle jag egentligen har varit på temadag mellan 8 och 12 då högskolor ska komma till vår skola. Men kände att jag verkligen behöver den här tiden till mitt projketarbete så jag står för min frånvaro idag. Nu ska jag skriva färdigt en del av uppsatsen sen ska jag se det nya avsnittet av Gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0