Underbara lördag

Igår var en riktigt lyckad kväll precis som jag trodde! Först förfestade vi hos Lie som vi firade (19år) med tårta, ölspel och en massa kamerablixtar. Efter förfesten tog vi bussen till Ystad där vi först gick till baren Donna Gina. Beställde in en Pina colada och den var riktigt god, lite annorlunda från den i Göteborg bara (men den kostade också 70 kr). Det blev lite tequilashots också. Det var mycket trevligt på Donna Gina och jag träffade lite nytt trevligt folk. Egentligen skulle vi till Bar a bar efter det men eftersom de flesta skulle till Öja så övervägde vi det beslutet med. Så det blev bussen till Öja vilket jag inte ångrar alls. Tror inte det hade varit lika kul på Bar a bar faktiskt. Det var underbart kul på Öja säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0