Hej svejs

Dagen började med idrott och simning, skönt det var att basta efteråt! Sedan hade vi religion och jag var så himla trött (även om jag sov många timmar inatt) så jag tänkte nästan att det måste vara nåt fel på mig. Så jag struntade i danskan. Dock klarade jag av att shoppa (gör man ju alltid) och det blev lite vårnytt som jag lägger upp senare.

Efter att ha varit på H&M ett antal timmar tog jag bussen hem där jag träffade en glad Wille, vi har alltid lika trevligt!
Nu har jag suttit och inte gjort nåt vettigt alls; provat lite kläder, svurit över att det snöar och hjälpt mamma med maten. Det vettiga är ju förstås att plugga men det tänkte jag ta tag i sen när jag kommit hem från träningen. Jag och Lykke ska träna box idag precis som förra veckan. Hoppas det är mindre jobbigt idag, hah!

Idag bjuder jag på en gammal bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0