Seg dag

Min dag började segt. Blev väckt av klockan vid 8 och låg och snoozade en stund innan jag satte igång en dansk film som jag skulle lämna till min dansklärare idag. Danska steg 3 som jag går, går nämligen ut på att titta på danska filmer. Men jag somnade såklart i den och såg säkert sammanlagt 5 minuter av filmen. Får helt enkelt ladda ner den och se den igen! Och det måste man göra idag, för imorgon blir det olagligt!

Ännu segare blev det på körskolan då jag fick motorstopp tre gånger, plus att jag var väldigt ofokuserad. Min lärare frågade mig t. o. m om jag var nykter, kändes ju inte så jättebra! Han skojade såklart.
Min gitarrlektion gick däremot bra och jag skulle spela upp vad jag hade lärt mig fast att jag inte hade övat ett skit. Men fick lektionen på mig att öva och sen gick det bra. Efter en liten allmänt seg dag så shoppade jag som sagt och det blir man ju alltid glad av!

Snart är det träningsdags i mina nya träningsbyxor, längtar!


Kommentarer
Postat av: sigrid

hahaha, han frågade om du var full, hilarious! :D

Ikväll blir det grillparty!

2009-04-01 @ 11:21:42
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0