Ball nationaldag

Mina vänner är så snälla, för fast att inte dem hade tänkt titta på ESC så satt dem hela kvällen och tittade med mig. Sånt kallar jag riktig vänskap, hihi! Norge vann som många kanske redan vet och jag tyckte dem var värdiga vinnare. Ball nationaldag de får idag!

Söndag idag och jag har en massa skolarbete att ta tag i, lika bra att sätta igång annars gör jag ingenting. Senare ska jag träna step intervall och det ska bli riktigt kul! Har blivit en friskis igen efter att ha varit sjuk, det känns bra att vara tillbaka i träningslokalen igen. Dags att byta om, sen blir det plugg för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Hanna

oh han var så söt från norge, en rikitg pudding! ;)

2009-05-17 @ 12:21:55
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0