Efter middagen

Usch vad varm jag är nu, kan bero på att jag dricker kaffe, ellllerrr? (som David Batra sa i parlamentet igår) Ni som såg det fattar ja!
Har inte gjort så mycket nu när jag kom hem från skolan; packat till seglingen imorgon, ätit middag och chillat. Funderar på att ta en promenad innan jag gör mig en stor dubbelmacka med skinka, ost, grönsaker och fetaost (som jag är sugen på) och en kopp kaffe till. SEN ska jag plugga, hihi. Hur många gånger har jag inte nämnt att jag ska, jo men nu är det sant på riktigt, jag SKA. Eller MÅSTE rättare sagt..

Dagens i-landsproblem: Mitt Gossip girl avsnitt vill inte ladda :(

Kommentarer
Postat av: lie

ha det bäst L<3 <3

2009-05-19 @ 21:15:52
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0