Efter regn kommer solsken

Efter ett ihopbrytande, en skvätt tårar och ett besök i vårt nya hus (för att hämta saker) är jag på G till att göra klart mina redovisningar. Efter denna jobbiga dag ska jag bara skriva om positiva saker, det blir så mycket roligare att läsa plus att jag mår så mycket bättre då. Ska njuta av dagarna fram till studenten, det har jag bestämt mig för!

Imorgon åker jag som sagt till köpenhamn med ungdomsgruppen och är inte hemma förrän på fredag kväll. Hinner nog inte blogga imorgon så det blir antagligen på fredag om jag orkar, annars lördag. Då blir det bilder och annat skoj!
Ha det bra här hemma för det ska jag ha på Öresund i några dagar, puss o kram.

Kommentarer
Postat av: lie

ikväll kommer du heeeeeem :D

2009-05-22 @ 11:32:02
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0