En filosofisk lördag morgon

Just nu ser mitt hår ut som ett skatbo eftersom jag precis nästan har vaknat. Så brukar mitt hår se ut på morgonen men på helgerna är det värst då jag har sovit riktigt länge. Tur att man inte behöver gå ut och hämta tidningen, då hade man haft en hel flock med skator i håret. En liten filosofisk tanke såhär på lördag morgon! På tal om filosofi så ser det ut att bli ett fint betyg för mig i det, så idag ska  jag skriva klart mitt arbete som jag är försenad med snart.

Efter det ska jag unna mig en kväll med mina tjejer Lykke och Lie. Hade velat se på Eurovision Song Contest men är inte säker på att dem är så hype på det. Vi får se, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0