En utekväll i maj

Spontant bestämde vi oss igår för att gå ut i Ystad. Så det blev förfest hos Lie vid 7 innan jag, Lie, Lykke, Emily och Emmie stack till  Donna Gina. På Donna var det lagom mycket folk men en massa äldre. Fast vi hade mycket trevligt ändå med shots (det blev bara en drink för min del), foto och filmning på toa. En mycket lyckad kväll trots att vi inte kom in på Bar á Bar eftersom det var 20- årsgräns! Vi blev sura och gick in på Max där jag åt ett originalmål eftersom att jag var superhungrig. Sedan kom Lykkes mamma och hämtade oss, så nu är vi skyldig henne en biltvätt och middag, hihi. 

Kvällens mest upprepade meningar; "Baren Donna Gina" och "Nattklubben Bar á Bar"  (mina kompisar mobbar mig för att jag ibland skriver så i bloggen, hehe)

Kvällens upptäckt; Att vi kan åka till Siesta redan på tisdag kväll om det är fint väder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0