Festivalsommar förgyller en dyster dag

I förkylningstider och regnperioder har jag ändå försökt hålla humöret uppe och uppmuntrat mig med film. Det blev filmen "Wild Child" som gick på bio för inte så längesen. Trodde att den skulle vara barnslig och halvkass, jo det var den emellanåt men den var ändå ganska okej och den hade några poäng. Jag blir också glad i det dystra när jag tänker på Siesta- och Hultsfredbiljetten som jag nu äger sen några dagar tillbaka. Wiiee!
Nu blir det mer film för någon uppsats kan jag inte skriva utan att komma till bibliotek. Internet är ganska värdelöst ibland!


Många gillar inte sånna här filmer, men hej de är så lätta att ta till sig när man inte orkar tänka.


Kommentarer
Postat av: lie

jag gillade faktiskt den filmen! ^-^

2009-05-06 @ 17:48:45
Postat av: lie

jag gillade faktiskt den filmen! ^-^

2009-05-06 @ 17:50:13
Postat av: sigrid

sv: vad snäll du är som hejade på mig! :)

tyvärr gick det inte så bra. sprang vilse och fick dålig tid... :(

jaja, jag fick ordentligt med motion iaf!

2009-05-07 @ 13:40:12
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Emily

JAG ÄLSKAR WILD CHILD! Vet inte hur många ggr jag sett den filmen...

2009-05-07 @ 15:29:06
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0