Ikea-söndag och flyttlådor

Från igår till idag sov vi över hos bonusfarmor och bonusfarfar då vi hade firat bonusfarmors födelsedag igår. En trevlig kväll med familjen.

Idag har vi varit på Ikea och kollat en massa och fått inspiration till vårt nya hus. Jag, Hanna och Ida behövde en liten paus där inne så vi gick ner och åt korv och glass. Har haft så dålig aptit på sista tiden pga att mina smaklökar inte fungerar så det smakade som allt annat jag ätit de senaste dagarna. Är riktig trött på min förklyning nu!

När vi kom hem packade jag ner ganska mycket från mitt rum i flyttlådor som nu har förflyttats till vårt andra hus. Nu hade jag tänkt plugga men är så himla trött så jag tar och sover en stund först. Bilderna från fredagens fest kommer också senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0