Leva ut

Satt precis och tänkte på skillnaden av hur jag mår idag och hur jag mådde igår. Igår var livet på topp och jag var verkligen pepp. Kanske för att jag skulle festa. Idag är jag trött och inte alls så pepp. Man borde ha den sköna peppkänslan varje dag , för det förtjänar man. Så nu sitter jag här och lyssnar på partymusik och försöker peppa mig själv. Jag lyckas sådär, men jag har också precis bara börjat.

Eller, ska man bara acceptera att man inte alltid känner sig på topp och låta känslorna komma över en. Eller ska man göra något åt det och försöka le åt livet ändå? Det är svårt det här. Jag provar att fejka mina känslor idag så får vi se hur jag mår. För vem vill inte leva ett glatt liv och leva ut ordentligt? Det vill jag!! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0