Livet innan det kunde jag, utan och innan

Ännu en dag hemma. Detta börjar bli tröttsamt eftersom att jag inte har någon energi till att göra det jag måste. Sjukdom och skola går inte ihop! Aja får bita ihop senare och ta mig till biblan åtminstone. Dessutom måste jag börja packa så smått eftersom vi har fått påskrivet huskontraktet. Så det är inte länge tills vi flyttar in i det nya huset. Ska bli spännande!

Kom och tänka på hur musik påverkar en. Antingen blir man glad, ledsen osv eller så blir man påmind av saker som river upp gamla sår. Det sistnämnda är jag med om just nu och det är ingen härlig känsla direkt.


En låt jag gråtit till många gånger under mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0