Måndag morgon

Nämen Godmorgon! Ingen uppe nej, bara några morgonpigga plus jag. Fast tillhör jag den morgonpigga skaran då? Tror inte det för jag hade inte gått upp nu om jag inte varit tvungen. Jag är mer en kvällsmänniska, men det är inte alltid jag klarar hålla ögonen uppe då heller. Då är jag kanske både och, känns ju ändå ganska skönt. Är i alla fall inte död nu, men heller inte jättepigg. Mår ganska mycket bättre idag än vad jag har gjort de senaste dagarna. Det tackar jag för!

Hade egentligen börjat 8 idag men fick den härliga nyheten igår om att vi inte har mentorssamtal och därmed börjar 11. Men gick upp lite tidigare för att öva in en redovisning (morgonplugg är ganska effektivt ibland) och nu chillar jag framför datorn innan jag ska ta mig en dusch och bege mig till bussen. 14 ynka skoldagar kvar! Jösses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0