Måndag

Idag var det nästan bara jag och Jessika som var i skolan av dem i vår klass. Vi hade bara två lektioner så mellan dem gick vi till Espresso House och köpte vars en Frapino. Riktigt gott! Sedan gick vi till Jessikas lägenhet och pluggade lite, eller mest kollade vi på MTV.

Efter skolan gick jag till Åhléns och H&M för att hitta en bikiniöverdel, men den jag ville på H&M var slut =(
Så jag struntade i att köpa en. Gick sedan upp till Sigrid då vi även mötte upp Linda för att gå till UG för att se våra klasskompisar ha sin examenskonsert. På vägen stannade vi till på ett café och åt vars en strut glass; Loads of sommarkänslor! Våra klasskompisar var grymt bra och det kändes sorgligt att det var deras sista konsert tillsammans.

Nu har jag packat lite till Siesta som vi åker till på onsdag och nu borde jag också plugga. Därför ska jag göra en lista på vad som ska göras innan jag ska gå och lägga mig!

  • Öva på mina repliker till den danska pjäsen
  • Skriva klart mitt filosofiarbete
  • Öva lite till på gitarren (vi ska spela upp för läraren imorgon)
  • Läsa lite ur "Kalle och chokladfabriken" (till en uppsats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0