Tummen upp för en ledig dag

Ligger sjuk i min säng med världens hemskaste förkylning, usch! Skulle följt med till Malmö idag och shoppat studentklänning men motivationen var verkligen inte på topp när jag vaknade sjukare än igår och såg att det regnade.

Det värsta med att vara sjuk är att man inte kan göra saker som jag normalt brukar, som att träna. Jag har blivit riktigt beroende av det och min hjärna bara skriker efter det, men min kropp klarar det inte. Vilket i-lands problem va?! Men imorgon ska jag få träna lite för då ska vi springa 5 km på idrotten, fast jag ska gå hela. Måste vara där om jag ska få VG i idrott vilket jag ska ha efter allt jag gjort dessa 3 år.

Jag borde skriva en uppsats om kinesisk mytologi nu eftersom jag ändå inte har något annat för mig. Kan ju vara skönt att ha gjort något i tid för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0