Vardagen flyter på

Fick sluta tidigare idag eftersom jag redan hade gjort provet som mina kära klasskamrater skulle göra. Somnade på bussen redan när den hade kört ut från Ystad, brukar alltid somna i slutet av sträckan annars. Det är ganska jobbigt att vara trött och somna på en buss för man vaknar var femte minut och tror hela tiden att man gör konstiga ljud osv. När jag kom hem stod en finsk korvsoppa och väntade på spisen. Det var så gott så jag vet inte vad! (Bättan vet)

Nu har jag packat det sista som jag kan packa ner på mitt rum för det andra behöver jag. Det känns skönt! Hade behövt skriva en uppsats men jag tänkte chilla med Tonårsliv istället, det känns mer lockande =) Hade dock varit skönt med en promenad i solen, men min förkylning blir nog inte bättre av att jag går ut och anstränger mig.


Kommentarer
Postat av: Bättan

haha ;D

2009-05-11 @ 21:26:10
URL: http://emofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0