Ullared

Det var väldigt tyst från mig igår och det kan förklaras med att jag var i Ullared med mamma. Den resan var riktigt oförglömlig! Mamma och jag diskuterade på vägen dit om "Ullaredsbögen" Mattiaz (som är med i Ullareds-serien) och hur vi skulle reagera om han var där. Vi tänkte att det inte fanns en chans att han var där, han var väl bara där en gång i somras. Vi gick i alla fall inne på Gekås och efter några timmar ser vi just Mattiaz stå på herravdelningen, han kom emot oss och vi kunde inte låta bli att skratta. Han tittade lite skumt på oss, haha konstigt.

Jag såg även Gekås VD Boris när jag gick och letade efter mamma. Filmteamet stod och filmade honom och jag kan ha kommit med i bakgrunden, haha. Får väl se om jag kan ha kommit med i ett hörn i nästa säsong av serien.
Mamma med en nästan full kundvagn
Nu ska fynden göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0