Heartache

Sitter och lyssnar på mitt favoritband Mcfly och kom att tänka på min dröm jag hade häromnatten. Drömde att vi var på deras konsert och att de kom ut och pratade med oss innan (kommer tyvärr inte ihåg vem förutom jag som var med, men förmodligen mina mcfly-mates). Konstigt nog pratade Danny (som var den enda i bandet vi pratade med) svenska, och han hade lärt sig det på jättekort tid. MEN det sorgliga med denna drömmen var att jag saknade mcfly, england, konserterna, ALLT när jag vaknade! Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det, usch, jag vill dit nu och förverkliga min dröm ännu en gång!

Nästa gång vill jag vinna 50 000 istället för 50 kr på triss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0