Hey Monday

Hej! Idag är det måndag och det dagen då allvaret börjar. För min del blir det arbetsförmedling då jag ska dit och komplettera betyg och intyg. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid eftersom jag behöver plugga på körkortsteorin. Ikväll ska jag även träna aerobic tänkte jag. Blev ingen träning igår eftersom jag kände mig lite krasslig men idag är det inte så farligt. Städning står också på schemat, har inte så mycket att städa eftersom jag städade skrivbordet igår (det är alltid värst på mitt rum).

Kom att tänka på en sak innan som jag tyckte var lite kul. William kryper runt lite överallt och man blir alltid lika glad när man hittar han leende i något hörn, ungefär som en liten katt. Haha. Det var mest jämförelsen jag skrattade åt.

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0