Incident


Har varit i Ystad hela dagen med mamma, vi var på Ö&B och lite i stan.
En liten pinsam incident hände på Ö&B idag; När jag kommer ut från affären så känner jag att min väska är öppen och jag hittar inte min plånbok. Jag blir helt säker på att jag glömt den i affären eller att någon har stulit den. Så jag springer in snabbt som tusan, letar där jag tror att jag kan ha lagt den och kontaktar personalen. De är jättesnälla och hjälper mig genom att kolla övervakningskamerorna (ifall någon har stulit den) och plötsligt blir jag uppkallad från kassan, "Eveliina Marin kom till kassan", så jag går dit och vet att mamma har ropat upp mig. Trodde hon ropade upp mig för att hon inte orkade vänta eller nåt, men hon hade hittat min plånbok i min väska som jag lämnade kvar i bilen. Tänk vad man tar förgivet saker ibland, haha! Glad blev jag men jag skämdes lite också att det blev en så stor sak av det. Men jag är riktigt glad för att den fanns där den skulle, var rädd att jag skulle vara utan pengar nu ett tag, puh!



Kommentarer
Postat av: lie ♡

hahahahha! :D:D: jag läste uppe detta för min mormor o mamma innan :p dom skratta

2009-10-02 @ 22:14:06
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0