Nattuggla

Nattuggla som jag har blivit sitter jag fortfarande uppe (klockan är 01.35). Har nyss skickat in en jobbansökan, så här blir det lite gjort. Jag tar tillfällen till att göra viktiga saker när jag har ro och tycker det är kul. Som på natten, haha. Det är mitt sätt att få saker gjort. Nackdelen är att jag blir så trött på dagarna och så vill man inte ha det. Dessutom är jag så sjukt kaffesugen nu. Tror det sitter i från gymnasietiden då jag drack kaffe på nätterna innan ett prov eller en inläming. usch det var inga roliga tider då, men kaffe nu hade i alla fall suttit fint. Men då kan jag verkligen inte somna så det får bli om några timmar när jag gått upp imorgon.

                          

Riktiga ugglor är så läskiga, men tecknade ugglor är ett av det sötaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0