saturday with my girls

Igår var en helt underbar dag som började med en shoppingtur i Lund med emily. Hittade ett par höstskor på Bianco och tre par örhängen på H&M! Efter sörplande på iste på Wayne's coffe och en lång pratstund på bokhandeln (man fick bibliotekskänsla där), så gick vi mot stationen där jag skulle ta tåget till Malmö. När jag kom till Malmö hade jag missat tåget till Ystad eftersom mitt tåg var försenat. Men som tur dröjde det inte allt för länge innan nästa gick.

Äntligen var jag i Ystad där jag skulle äta med tjejerna i min gamla klass på "Regementets pizzeria". Jag trodde förstås att det låg på regementet och gick ända dit, tills jag ringde sigrid och hon berättade att det låg bredvid Donna Gina, haha. Så det var bara att traska dit och som tur hade de inte fått sin mat innan jag kom. Kvällen var riktigt trevlig och vi hyrde en film, köpte godis och tittade på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0