teori, teori och teori

Åh det är så skönt att få pausa vid datorn! För mig är det paus och frihet att bara få kolla igenom bloggar och facebook. Annars har dagen mest bestått av allt som har med körkort att göra och kören. Så nu är jag helt slut! Ska köra imorgon också så måste förbereda mig lite eftersom det fungerar lite som en uppkörning, jag får alltså själv bestämma var jag ska parkera och var jag ska vända. Så nu ska jag titta färdig på "Fråga Olle" (haha, ja jag tittar på det!!) sen blir det lite teorirepetition och sen slocknar jag. Är riktigt trött nu!


Idag är en sån dag då godis är ett måste!

Kommentarer
Postat av: sigrid

sådär kommer min dag också att se ut: körkortsteori och förhoppningsvis lite godis :)

2009-10-15 @ 11:41:13
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0