Ciao från mig

Inatt åker jag till Italien med familjen och det ska bli hur skönt som helst. Vi ska köra ner och kör alltså genom Tyskland, där vi övernattar en natt, och Österrike. Så nu packar jag det sista, städar mitt rum och laddar mobilen full med ny musik. Det är alltid viktigt för mig att rummet är städat innan jag åker för det är inte kul att komma hem till ett stökigt rum.

Det känns lite sorgligt att inte få uppdatera bloggen på två veckor, (för det är ungefär så länge vi är borta) men när jag kommer hem finns det mycket att skriva, så håll ut!

Ha det bäst!


Nästan färdigpackad!


På den långa bilresan lär jag inte vara sysslolös i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det bäst!!<333

2009-09-03 @ 16:44:07
URL: http://hrosengren.blogspot.com
Postat av: Emily

Jag är densamma när det gäller att komma hem till stökigt rum! Är säkert försent att skriva det här på bloggen men HA DET RIKTIGT KUL! och tänk inte på mig som studerar...

2009-09-04 @ 14:32:19
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0