Hemma

Igår kom jag hem från Italien och det har varit en väldigt äventyrlig och underbar resa! Tänkte inte berätta så mycket mer om det nu utan berätta lite om varje sak vi gjorde sen när jag har laddat in bilderna. Fick bla. uppleva Milano och Venedig, men mer om det senare, som sagt!

Idag mådde jag inte alls bra, eller jo i början av dagen men inte senare. Fick ett migränanfall igen (har fått 2 på kort tid, vilket är ovanligt) men tänkte att det skulle gå över om jag fick lite frisk luft. Så jag hängde med mamma till ett loppis utanför Sjöbo och till Netto. Men som tur följde jag inte med in på Netto för jag började må allt sämre och jag mådde även illa. Jag satt kvar i bilen och började känna mig ännu sämre. Så jag tog bilnyckeln låste bilen snabbt och sprang mot buskarna som stod i närheten, (jag hann dock bara till gräsmatan) och där stod jag och spydde. Hatar att spy och jag gör det inte allt för ofta som tur! Sen gick jag tillbaka till bilen som om ingenting hade hänt och jag brydde mig inte ett skit om någon såg mig. Och Nej, jag är inte gravid! Finns ingen chans!

Det var det mest spännande under min dag! Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig, och imorgon börjar ansökningen till hösgskolan, Wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0