It's mine!



Yes, idag blev den här min! En sony ericsson F305! Den är ganska lik den jag hade innan men inte lika kantig. Det är främst en spelmobil vilket jag egentligen inte krävde eftersom jag aldrig spelar. Men det var den enda vettiga mobilen de hade på Net on net och jag behövde en mobil snabbt. Förutom den efterlängtade mediaspelaren (som är mitt krav på en mobil!) så var där till min överraskning även FM-radio! Där finns även The sims 2, men det blev jag inte så imponerad av. Är inte alls som på det riktiga spelet! Här får du bara vara en gubbe som går runt i huset och äter, sover och tittar på tv. Inte så kul!

Kommentarer
Postat av: sigrid

sv: nepp, har inte börjat övningsköra än (intensivkurs nästa sommar) men jag passar på att plugga in teorin sålänge! :)

snygg mobil!

längesen vi sågs, vi får hitta på något snart! :)

2009-09-27 @ 14:33:21
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha!!! Exakt en sån har jag, David och idag köpte mamma också en... Fast våra är svarta. Prova spelen Piggy och Mummy, mina favoriter

2009-10-03 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0