breeze

Var på avskedsfest hos Ditte igår eftersom hon snart ger sig iväg till Tyskland. Det var mycket trevligt att träffa tjejerna från gamla klassen och catcha upp lite. Dock fick jag och jessika myror i benen och blev riktigt danssugna, så vi fick ett ryck och drog till malmö och nattklubben "Breeze". Det var första gången jag var där och det var rätt nice. Vi dansade ända till kl 4 på morgonen, sen gick vi till malmö högskola där man kunde komma in med multikort. Skönt att slippa sitta ute! Tog tåget hem vid 7 och sen tog jag bussen hem. Har sedan sovit tills nu, skönt att få lite sömn i alla fall! Helt klart den bästa utekvällen på länge! Jag kommer leva länge på denna kvällen och sväva på lite moln, hihi.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-01-24 @ 12:06:43
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0