jävla acer

Det har inte blivit så många inlägg nu för min bärbara dator har gått i sönder en del. Ska in på NetonNet på torsdag och se om jag kan få lagat den på garantin. Annars blir det väl att köpa en ny, och det vill jag inte! Får hoppas på det bästa! Det är en Acer jag har och det blir aldrig acer igen kan jag säga! En HP blir i så fall nästa!
Nog om datorer!

Ikväll ska jag kolla på handboll med Lykke innan vi beger oss till Lie där vi ska ha myskväll med dem andra tjejerna. Ska bli väldigt kul! Ska försöka hinna plugga innan dess.

Ha en bra dag!


jag blir så glad när jag ser cupcakes, dem är så fina!

Kommentarer
Postat av: sigrid

tusen tack eve! vad glad jag blir! :)

säger detsamma, tack för att du finns! <3

2010-01-29 @ 16:45:29
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Bitte

Måste säga att Acer är det inget fel på men som med allt annat, måndagsexemplar finns det nog av det mesta.

2010-01-30 @ 08:33:03
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0