spotless

Nu städar jag mitt rum vilket behövs! Ska rensa ut lite också, så det blir lite mer space här. Livet blir så mycket enklare när man har det städat, right? Detta städar jag till;
Various Artists – Dance Nation Vol. 2

Kom att tänka på en bok jag läste av Mia Törnblom där hon berättar om sitt liv som knarkare. När hon gick på amfetamin kunde hon vakna nästa dag av att det var skinande rent i lägenheten. Då hade hon alltså städat hög hela natten. Lite så känner jag mig, fast utan amfetamin förstås!




I'm standing strong, nothing can hurt me...!

Kommentarer
Postat av: Emily

städa städa städa. gör du som pippi? haha

2010-01-25 @ 11:28:09
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0