The City - kur

Ligger förkyld i min säng och tittar på "The City" på mtv.com. Riktigt bra sida när man vill se bra serier och inte vill ladda ner. Jag kommer nog ligga här antingen tills jag tröttnar eller tills den andra "Johan Falk" -filmen börjar. Vill verkligen inte sitta med en snorig näsa på föreläsningarna sen när skolan börjar. Så det gäller att vila järnet nu fram tills på tisdag. Okej, imorgon blir det mer shopping än vila när mamma och jag ska till nova. men det piggar säkert upp!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sigrid

naw, stackare som är sjuk! håller tummarna att du mår bättre när skolan börjar imorgon!

2010-01-18 @ 09:54:09
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0