Uppe med tuppen

Man kan väl säga att jag vaknade med buller och bång i morse. Jag och mamma hade suttit och tittat på film ("Flickvänner från förr" med Matthew Mcconaughey) igår ända fram till två på natten. Hade förväntat mig en skön sovmorgon men de ringde från jobbet och behövde mig direkt på morgonen. Så det var bara att ta sig upp och försöka vakna. Som tur var det bara till elva jag jobbade. Dessutom är det ju röd dag så det var faktiskt värt det.

Filmen var förresten helt okej, inte mer än så. Den var rolig för stunden men ingen man ser igen. Så om ni inte ser den missar ni inget, förutom en snygg Matthew Mcconaughey, hehe.

Kommentarer
Postat av: Camilla

åhja, tänk om man kunde spola tillbaka tiden ibland? <3



bilderna är blandade, tog ett par från alla möjliga mappar bara. vi borde försöka ses någon helg allihopa någongång. det vore på tiden nu! :}

2010-01-06 @ 18:10:11
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0