Glamourama

Såg att jag inte har föreläsning förrän på onsdag. Snacka om bra timing för att bli sjuk. Men så värst positivt är det inte för jag måste verkligen plugga till min tenta som jag har på torsdag. Man är ju mindre pepp på det nu när man är sjuk. Nu ska jag bara vila tänkte jag och ta tag i tentan ikväll. Ska se de nya avsnitten av "Glamourama" har jag tänkt, som är en svensk realityserie om tre mode/stureplanstjejer på tv3play. Gillar det, även om det känns lite som wannabe "The Hills".


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jobbar som receptionist på gymmet yes här i ystad! Inget man blir rik på precis, men jag får iaf träna och sola gratis. stooort plus! :)

2010-03-09 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0