trevlig helg

Halloj!
Det var en ganska händelserik helg för mig. Min första sittning i fredags med OS-tema. Riktigt kul och väl värt en hemsk baksmälla. Tequila är inte bara kul...hehe.
I lördags tog jag det bara lungt, åt tacos och tittade på Melodifestivalen. Och igår, söndag, hade jag beatles-övning med kören. Vi ska sjunga ett beatlesmedley den 2 maj här i kyrkan, ska bli skoj! Efter det körde jag hem i racerfart för att smörgåstårtan inte skulle bli uppäten. Ulf och william hade nämligen lite födelsedagsfest för släkten.
Jag har sammanfattningsvis haft en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Emily

tequila is amazingly fun! xP

2010-03-02 @ 15:26:39
URL: http://emsann.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0